torsdag 21 juli 2011

ya

tja, skulle väl kunna ta o ursäkta mig över att de va längesen jag bloggade, men det spelar väl ingen roll, med tanke på att jag inte har några läsare jueee, najs

ända orsaken till att jag ens bloggar nu är väl för att jag inte har något liv, min pojkvän är långt åt helvete hos sin kusin o jag har väldans tråkigt.

har väl inte hänt något spec sedan mitt senaste inlägg, sommarlov, regnat typ 75% av tiden, och när det faktiskt vart sol kan jag verkligen inte säga att jag njutit av den ordentligt, men jag har väl hållt mig sysselsatt..

jag känner mig ortoligt tom och har gjort det ett tag. lalalalala inget hjälper, blir arg om jag tvingas börja gymnasiet med kaos i hjärnan, AV INGEN ORSAK

äh, nu blir jag bara arg så jag ska sluta skriva o gå o äta antar jag. kommer snart börja gråta, mår inte bra haha. åh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar